SEO Nedir?


SEO İngilizce olan Search Engine Optimization teriminin kısaltmasıdır. Türkçe karşılığı Arama Motoru Optimizasyonu'dur. SEO genel olarak bir sitenin herhangi bir kelime veya kelimeler bazlı olarak arama motorlarında üst sıralara çıkmasıdır. SEO'daki amaç budur. Genel olarak bir siteye SEO yapıldığı zaman, çalışmanın yapıldığı kelime bazında aratıldığında üst sıralarda çıkar. Bu da sitenize hit kazandırır, bu sayede siteniz tanınmış olur. Bu düzen böyle devam eder ve siteniz kalıcı olarak Google'da kalır.
Fakat önemli olan SEO çalışmasını yaptırmak değildir. Önemli olan SEO çalışması yapıldıktan sonra siteyi üst sıralarda tutabilmektir. Aksi takdirde diğer sitelere yapılacak kelime bazlı çalışmalar sayesinde alt sıralara düşebilirsiniz. Bundan dolayı sitelere düzenli olarak çalışmalar yapılması öngörülür.

12 yorum:

  1. Arkadaşım ''seo'' günümüzde gelişmekte olan bir program günümüzde arama motorlarında çok önemli bir program bu yazıyı gösterdiğin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Gördüğüm en anlamlı seo yazılarından biri olmuş. Tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Bu önemli yazın için teşekkürler . Gayet iyi bir paylaşım , paylaşımlarının devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Seo nun anlamını bilmiyodum çok bilgi dolu bir paylaşım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Adınız niye admin bilmiyorum :D
    Beğenmenize sevindim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. SEO'yu belkide halen bilmiyenler için çok yararlı olmuş. Emin olun SEO'Yu bilmeyenlere çok yardımcı oldunuz :) Teşekkürler Seotistik !

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil